Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



måndag 2 maj 2011

Ledsen & glad & lite illamående...

Jo det är nog så det känns just nu.. Ja och så lite trött uppe på det också.. Det är så många känslor och tankar hela tiden.. Det har varit skönt att jobba så intensivt nu på slutet man har inte haft tid att grubbla och fundera.. Fritiden gör att mina tankar går på högvarv..

Fick så himla ont i magen på slutet när jag var på jobbet idag, kan det vara en bieffekt av medicinen tro.. Den kunde göra magen upprörd och kanske fick jag det nu bara för att jag just skrivit att allt var så bra!? Jag tog den iaf igen nu ikväll så får vi se hur morgondagen blir.. Jag är LEDIG imorrn!!


Såg nyss på "En unge i minuten" på tv, lite svårt att veta hur man ska förhålla ig till programmet. Jag känner att det är med lite skräckblandad förtjusning som jag ser på det.. Tankarna vandrar väl iväg, kommer vi att komma dit någon gång.. Hur hemskt är det egentligen med en förlossning.. Tänk om något skulle gå fel.. och så vidare...

Nu ska jag krypa ner bredvid min man som redan gått och lagt sig i sängen. Vi har haft ganska oregelbundna sovtider, gent emot varandra alltså.. Det är rändå mys att gå o lägga sig tillsammans, karamas o pratas lite innan man somnar!

Detta är vi förresten! :)


Natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar