Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



måndag 27 juni 2011

Fluginvasion!

Ja det har vi just nu både inne & ute!! 
Och jag hatar de fruktansvärda små krypen, de surrar, kryper, kryllar & irriterar!!!

Annars har jag det rätt så bra faktiskt! Jag mår bättre och bättre och har inte alls farligt ont längre. De kliar som fasen på såren på magen men det är väl ett teckn på att det läker!

Idag har jag faktiskt haft en skön dag här hemma, ute i solen. Har upptäckt Kesella Vanilj det är min nya bästis i smoothies!! Har ätit det två gånger idag som mellis!! Ena gången mixat med färska jordgubbar och lättmjölk och andra gången mixat med frysta blåbär och lättmjölk - båda varianterna var himelskt goda!! Rekommenderas verkligen vare sig du är opererad eller inte!

Mums!!

Det går bra med maten tycker jag och bättre med drickat! Nu tar det inte riktigt lika lång tid att få i sig ett glas vatten längre även om jag naturligtvis tar det lååångsamt och försiktigt!

Jag hittade Kelda Fisk & Skaldjursoppa och den mixat med kräftstjärtar var riktigt mumma!!


Har både lunchat och käkat mellis ute i solen idag - lyx!!

Syns på skinnet också att jag fått lite färg på mig - härligt!! Ska visst bli lika skönt väder imorrn också!

Pratade med min farmor idag också, det var ett tag sen sist.. Berättade för henne om min OP och jag tror hon blev både överraskad och glad faktiskt. Hon sa att jag var både duktig och modig! :)  Jag vet inte riktigt vad jag hade väntat mig, men det var nog inte riktigt det. Hade väntat mig något mer lite dömande & nedlåtande, det gäller inte enbart för min farmor och den delen av släkten. Det är nog vad jag hade väntat mig som allmän reaktion. Hittills har det inte alls blivit som jag väntat mig och det är ju helt klart bara positivt!! :)

Ska ta och sova lite nu om det går för alla hemska flygfän vill säga!! Men jag var så dödens trött imorse, ville aldrig vakna till liv. Men kommer jag i säng nu så kanske jag är lite piggare imorrn!

Tänker ha en njutardag imorrn med - me & my dogs in the




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar