Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



torsdag 23 juni 2011

Frullen intagen...

Detta var kvällsmaten dock, ser kanske inte så smarrigt ut på bild - men smakade himmelskt! Naturell lätt yoggi med lite mosad banan och lite blåbärspuré - MUMS!!

Frukosten blev yoggi med lite katrinplommon/päronpuré och det var också gott. Nu ska magen vilas en stund och sedan är det dax att ge sig på mellisen som består av 1dl fruktjuice + 2dl vatten, tar ett bra tag att få i sig men ger bra vätska!

Min underbara man kom hem med dessa vackra igår, jag tror han gillar mig!! ;))
Jag blev så himla glad - han är världens bästa stöd för mig!!

Nu ska jag ut och ge de vilda djuren lite mat också! Först kan jag slänga in ett par bilder på mig bara... :)

Under första flytveckorna, ser lite trött o sliten ut ser jag, hehehe. På jobbet iaf.



I sjukhussängen efter OP när jag börjar på att bli människa igen mot kvällen. :)

Tömde mobilen på bilder igår för första gången - känner mig genast som ett tekninskt geni!! :)

KRAM på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar