Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



fredag 24 juni 2011

Glad midsommar!!

Midsommarstång - Har jag inte sett någon på nära håll idag..

Denna kom upp när jag Googlade på midsommarbilder - Ååååå vad jag hade velat ha en sån!! :)




Jordgubbar hör helt klart Midsommar till!! Jag fick äta min del av dem när vi kommit hem mixade med lite lättyoggi - SATANSURT det var!!! MEN det var GOTT ändå!! :)

Vi var hem till min kära mamma en sväng ikväll för lite midsommarfirande! Vi hade inte setts sedan innan OP så det var kul att ses lite igen! Men jag hade kommit i otakt med mina måltider så jag hade precis käkat min lunch innan vi kom dit. Så när de åt middagen så fick jag sitta o sippa på mitt mellis (en Knorr Vie utspädd med 2,5 dl vatten) Men det var jelt OK för min del!

Vi hade med oss Änglagård 3 som en liten midsommarpresent till mamma så den såg vi efter maten. Då passade det bra för mig att käka middag & de andra intog desserten, som såg himla smarrig ut! :)

Jag hade med mig en laxfilé & ett paket med Kelda Fisk & Skaldjursoppa. Kokade laxen och tog ca 1/3 av den & mixade ihop med 1 dl av soppan - blev smaskens det också!!



Funkar bra för mig annars med det mesta.. Magen är i olag ännu bara vilket faktiskt är lite jobbigt. Nog händer det några gånger/dag att jag funderar på VAD FAN har jag GJORT?! Men sen kommer jag till SANS igen och inser att det kommer att kännas lättare och LÄTTARE ju längre tiden går. Bara jag kommer förbi FLYTET nu och får komma vidare in i PURÈkosten och sedan vidare till NORMAL mat så kommer det hela att bli mkt LÄTTARE!!

Jag ångrar mig inte utan inser att jag har en spännande tid framför mig!! Dessutom så är jag otroligt glad och tacksam över att jag får må så pass bra som jag faktiskt gör och jag hittills har har varit i stort sett komplikationsfri!!

Nu mina vänner är jag trött som en Zombie & måste uppsöka sängen snarast!!

Hoppas nu att ni alla sover sött på era 7 sorters blommor i natt!

NATTI!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar