Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



lördag 24 mars 2012

Sommartid!!

Hade inte en aning om att det var i natt man skulle ställa om klockan! Varför kan jag aldrig lära mig?!?! Vet inte hur många gånger vi varit på väg någonstans just den här dagen! En gång var vi i panik för att missa bussen till mamma då hon bodde i Borås och vi i GBG, vi sprang som galningar genom hela bussterminalen, tror vi hade Keo (hunden) med oss också!! För att komma fram och inse att vi var en timme tidiga!! En gång var vi sena till hundutställning i Halmstad, vi körde hela vägen i panik om att vi inte skulle hinna!! Smsade en kompis som också skulle dit för att höra vilken hund som var inne i ringen!! Öhh jag vet inte sa hon, jag har inte åkt än?!? Hahaha ja, vi han iaf käka frulle på macken innan vi drog vidare till hundutställningen! :)

Dixie har kämpat hela dagen idag med förvärkar! Var säker på att valparna skulle komma natten som var ju, men inget har hänt än. Stumpan, hon flåsar & bäddar om vart annat!

Vi tog en middagslur hon och jag inne i valprummet, jag somnade på mage i sängen med båda armarna nere i valplådan! :) Man måste ju klappa damen hela tiden, ngt annat går inte för sig! Men hur som helst så var det inte så nyttigt för min axel! Har knaprat Tramadol igen nu... Men till min stora fasa fick jag se nu att det var inte många tabletter kvar i asken!! I need my drugs!!

Nu har mannen intagit valprummet tillsammans med fröken Dix, och jag ska ta natten med de andra urdjuren!




NATTI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar