Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



fredag 16 mars 2012

Ett annat ansikte i min spegel..


Ibland känns det som om att det är ett annat ansikte som tittar tillbaka på mig ifrån spegeln.. Ser jag verkligen riktigt frisk ut frågar jag mig ibland.. Antar att det tar lite tid att vänja sig.. :-)
Testar bloggen via mobilen idag! Får se hur det går! 
Sitter ute på altanen och har just fikat lite, mys!




Blev en underbar prommis idag med mannen och bus-tjejjorna Chevelle och lilla Stella! Vi gick skogsundan så de fick springa lösa och härja! Stella sprang fritt nästan hela vägen tillbaka, skönt! Och bra träning för henne!

Igår gick jag över en mil, hejja mej! :-)

Vi ska strax ge oss ut igen men fröken Hera och Herr Prick! Får se om vi tar en tur till svägerskan med familj ikväll! Det var ett tag sedan!

Trevlig fredag på er alla!
KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar