Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



söndag 18 mars 2012

Min ärvda jacka..

I storlek 40!

Fick den tidigt i vintras av min svägerska, då kunde jag inte ha den. Idag satt den som en smäck! :-)




Var på kalas hos mannens kusin idag, hennes man fyllde år. Trevligt med lite släktkalas och gott fika!
Vi bestämde att vi skulle köra en omgång med "halv 8 hos mig". En gång i månaden. Med början den 20e april hos svägerskan! Det ska bli jättekul!

Sen när vi kom hem så kom Puggen på en blixtvisit, kul som alltid! :-)
Nu är jag trött som satan och funderar på att ta tidig kväller! Mannen hoppade i badet och jag tror att jag kryper ner under täcket! '

Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar