Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



torsdag 30 maj 2013

Blommor till mor

Ja i år fick jag en blomsterkvast på mors dag.. En fin bukett rosor som en liten pojke valt ut alldeles själv!! ;)

Gulligt! Det värmde hjärtat precis lika mycket som jag alltid önskat mig..

Att vara fosterfamilj/familjehem är dock lite grann att vara mamma utan rättigheter.. Jag känner så mycket för våra små godingar och kommer att kämpa med all min kraft för att de ska få ett så bra liv som möjligt. Men de är mig bara till låns, det gäller att komma ihåg det ibland! Det gör inte min omsorg mindre, kanske tvärrt om!

När vi gick familjehemsutbildningen så påpekade de hur viktigt det var att spara den där lilla biten närmast hjärtat som sin egen i förhållande till de här placerade barnen... Jag vet inte om jag håller med om det... Kanske är det den viktigaste biten av dem alla!!! Jag har iaf misslyckats med det. Hade nog iofs inte väntat mig något annat heller!! ;)

Idag har jag gnuggat av gräset lite.. Skönt att vara ute!! Igår var jag och tränade efter långt uppehåll på sjukgymnastiken, skönt var det och det känns i kroppen idag!! ;)

Nu ska jag päsa i solen en stund efter maten, smasken med torskrygg, äggsås o räkor!! :)

Sen drar vi iväg på jysk supetsale en sväng i mora!

Hej på er!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar