Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



onsdag 14 september 2011

2 dagar ledigt!!

Tror det har gjort mig gott!! :)

Hoppas jag ska kunna komma tillbaka till jobbet imorrn med lite ny energi iaf!

Har inte gjort många knop på mina lediga dagar, blivit en hel del av varan vila & sömn! Mannen blev hemskickad ifrån jobbet igår och han går ju på flytdieten nu och jag antar att hans jobb är lite för fysiskt för att det ska funka på den energi han får i sig. Så han har varit hemma idag också, och vi har haft en riktig slappedag tillsammans - skönt!!

Nu blir det full fart på jobbet igen! Ingen aning om när nästa lediga dag kommer infalla..

Ska iofs kanske försöka vara ledig delvis på lördag, om det nu går då vi har massor att göra på resto då!

Min faster ska faktiskt komma och hämta våran lilla gullegris Elvis! Känns faktiskt jättebra att hon ska få ett riktigt hem hos min faster! Jag kommer att sakna henne massor här hemma, ingen är ju som lilla Elvi <3 ju.. Men samtidigt är det bästa för henne att få komma till eget hem, med all kärlek och uppmärksamhet för sig själv!!
Sötaste lilla pussfian!!

Och det är ju inte det optimala att ha två kullsystrar tillsammans.. Så det blir bra det här, jo då det blir det!!

Iaf så var de ivriga att få komma och hämta henne redan till helgen. Men det är ju väääldigt långt att köra hit och sedan tillbaka igen på en o samma dag för dem. Så jag tänkte att vi kanske kunde åka o mötas upp någonstans.. Meeen jag jobbar ju.. Så antingen får G åka själv eller så kanske jag kan sluta lite tidigare,, Eller så får de komma hit ner ändå och så får vi ses på resto då.. Ja vi får se hur det blir!!

Nu måste jag sova lite igen, imorrn har vi gubbatävling igen på golfis och då gäller det att vara lite utvilad så man har en dos tålamod till övers! ;)

Natti Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar