Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



måndag 12 september 2011

Häxan surtant - här för att stanna?!

Hoppas jag verkligen inte!!

Tycker jag har varit tjurig och bråkig hela dagen idag - jobbigt!!  Noll tålamod med något öht - jobbigt!! Började säkert redan imorse, fortsatte väl på jobbet, sedan noll tålamod med pälsisarna vid hemkomst, kanske fick mannen sig en skopa ovett också?! Ja och sedan slutade det hela i ett smärre nervous breakdown från min sida..!!


Alltså jag vet inte, men måste det vara så mkt på en o samma gång?!?! Jag blir tokig!! Kan hända jag är en smula trött också då jag jobbat som en galning den senaste tiden, eller ja hela säsongen känns det som..!!


Det är förvisso bra saker som är på gång och det ÄR positivt, JAG är positiv - för det mesta - tror jag... Så flyter allt bara på nu och går som jag vill så kommer det ju i slutändan till att bli så fysatans bra!! MEN jag vet av erfarenhet att för mig brukar det inte gå smärtfritt och det är just det som oroar mig.. Det är för mkt som står på spel denna gången, jag har verkligen inte råd med några misslyckanden!!

Snälla ge mig en sneakapeak på facit och låt mig få veta att allt går vägen denna gången, jagvilljagvilljagvilljagvilljagvill!! :)

Imorgon är en LEDIG dag i mitt liv, vad ska jag fylla den med?! Tänk vilken lyx egentligen. En dag, ett oskrivet blad - att fylla med precis vad man vill!! Jag vet i alla fall att jag vill att inledningen ska innehålla en massiv sovmorgon!! :)



Nu ska jag sova lite och försöka sova av mig vresigheten till imorrn!

Natti!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar