Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



tisdag 6 september 2011

Händelserik & mysig dag!!

Idag har vi varit tillsammans hela dagen mannen & jag!! Dagen började tidigt med en tid att passa strax efter 7 i Halmstad. Sedan ett par timmars väntetid till nästa tid på samma ställe, Tudorkliniken. De är verkligen supergulliga där, så glad att vi fått den kontakten! Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på resultat snart! :)

Sedan åkte vi till min körskola och jag ordnade med lite grejs och betalade och bokade in lite körlektioner. Jag är SÅ taggad att börja köra igen och nu SKA körkortet fixas innan jag slutar/flyttar!!! HEJJA HEJJA!!

Så styrde vi kosan hemåt men stannade till i Östra Karup på Gränslösa & märkes outleten som finns där. Fyndade ett par nya Converse (!!) och så inhandlades lite städgrejjor. :)

Inser hur mkt jobb vi har framför oss med den här flytten!! Fan vad det känns jobbigt!! LÄNGTAR tills vi är på plats i Boda och allt är klart!! Ser VÄLDIGT mkt fram emot att få fixa i ordning i nya huset!! :)

Här om veckan var vi ju och kikade på tapeter på Rusta till det nya huset. Vi har bestämt oss för att piffa upp köket och sovrumet lite grann omedel bums efter inflytt!


Litet urval av tapeter som vi fastnade för...

Tror att det blir denna i köket.  Som förövrigt ska gå i vitt & grått.


 Och denna, nedre blir det nog på en vägg i sovrummet... :)

 Kanske denna i trappen upp, så småning om..



Efter dessa kraftansträngningar har vi haft en slapp och skön dag i soffan med middagssovning och filmtittande!! Tror att det var galet välbehövligt!

Jag har slutat med en av mina mediciner.. Det påverkar  mig som fasen... Mer än vad jag önskat.. :( Jag känner yr som fasen och lite illamående till och från.. Uppe på det så har jag dessutom blivit förkyld.. =/

Men men, det är bara att härda ut. Jag har inte riktigt råd att vara hemma mer än nödvändigt nu med alla utgifter som kommer med flytt, körkort, o allt annat!

Men nu  är det mat ropar mannen!! Korvstroganof och pasta väntar - yummie!! :)

See Ya!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar