Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



måndag 5 september 2011

Det är mycket nu...

Massa som händer nu på en o samma gång! Det är positivt och spännande - men jag tror inte att man kan låta bli att bli lite utmattad på köpet..

För mig rullar det på med allt efter OPen. Jag försöker äta som jag ska på utsatta tider (så gott det går) hålla alla mina mål om dagen och det går rätt så bra iaf. Jag tycker att det kan vara lite svårt att hinna med kvällsmaten då det tenderar att bli rätt så sen middag.


Vågen visar mindre och mindre (tack o lov!!)! Jag råkade ju pajja min våg som jag använd hela tiden, synd nog. Men den andra visar på att jag i stort sett tappat 30 kg!!!! Det känns helt fantastiskt, både i kropp & själ!! :)

Trött Anna på jobbet!


Nya kläder, inhandlade på vaaaanliga avdelningen - för normala människor!! Hahaha!!


Sen händer det en massa annat också! Flytt med allt vad det innebär, mannen väntar på OP inom snarast, nya jobb sökes och så bebisverkstaden som är ständigt pågående! :) Alla saker är STORA och livsavgörande känns det som! Det är häftigt men samtidigt så är det svårt att riktigt känna att man räcker till för allt på en o samma gång!!

Nu måste det sovas lite också, imorrn har vi tidig tid inbokad på Tudorkliniken så nu vill jag att ni räknar till ett två tre och håller tummarne för oss! :)

Natti Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar