Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



torsdag 1 september 2011

"ledig dag"

Idag har jag tillbringat heeela långa dagen i Halmstad & det har varit toppen!!! :)

Åkte med mannen till jobbet, han börjar vid 7. Satt i 1,5 timme i bilen och sov som en klubbad säl medans han lastade lastbilen.


Sen skyndade vi till fertilitetskliniken och var där i ca 1 timme. Jag fick beröm för mitt viktras! :) Blev noga undersökt inombords med ultraljud osv. Allts såg bra ut, förutom att jag har en muskelknuta i livmodern men den var tydligen inte ivägen för ev graviditet.

Ska tillbaka på tisdag för mer undersökniungar och sen får vi se om det sätts in någon "åtgärd".

Sen strosade jag på stan, fikade/frullade på Åhlens resto. Sen lunchade jag tillsammans med mannen på Stantons inne i stan - åt världsa god bakbotatis med räk & champinjonsallad! :)

Efter det blev det mer strosande på stan & det var riktigt härligt att bara få flanera runt lite i godan ro, utan stress eller krav!

Shoppade lite grann, men det blev mest till mannen idag! :) Så nu studsar han runt här o är glad över sina nya kläder! <3

Nu ska vi visst äta lite sen middag ropas det!

See Ya!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar