Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



tisdag 20 september 2011

Allt gick BRA!

Har pratat flera gånger med älsklingen och allt verkar ha gått jättebra för honom! Första gångerna vi pratade så var han bra groggy och sluddrig, men jag vet ju precis känslan! Minns precis hur jäkla trött man var, ögonen ville bara blunda!

Men ju längre tiden gått under dagen så har han bara låtit piggare & piggare! Han har ju till och med avrit uppe, suttit ute på balkongen och vid tvn. Allt jag mäktade med var ju typ att ligga i sängen o sova, sova, sova!! :)

Nu längtar jag till imorrn eftermiddag då vi får hämta hem honom igen!! Jag hoppas att allr går bra med maten o så imorrn också, men det tror jag! Han låter så pigg och han har ju fixat att dricka vatten och ta sina tabletter osv bra redan idag så.

Jag fick en ny tid på Tudor idag också, ska dit på måndag. Tydligen ska vi ha äggjakt! :) Ska väl kikas in o ses efter när ev ägg kan tänkas vara redo för nästa insem.. Känns lite jobbigt, men det får väl gå...

Ska försöka sova lite nu, hoppas att jag lyckas vakna av mobilen imorrn också! Man vet ju aldrig med mig..

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar