Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



onsdag 27 februari 2013

Barnkalas!

Äntligen ska jag få ordna barnkalas! Undrar vem som ser fram emot det mest, födelsedagsbarnet eller jag?! Haha!

Idag har vi varit i Borlänge och handlat lite, vi hade ju en önskelista med 18 punkter så det var bara att välja och vraka! :-)

Högst upp stod det sminkdocka så en sådan ska tjejen få, lite smink, några pysselböcker ett par filmer och lite smått och gott! :-)

Gustav fick hejda mig till slut innan jag handlade upp hela Borlänge! ;-)

Imorgon ska vi hämta upp barnen och sedan åka till badhuset - äntligen!! På fredag blir det kalasande och Tacosätandet samt kanske lite pulkaåkning! På lördag kalas och sen Mello! På söndag skridskoåkning kanske, eller bara lite mys, vi får se! :-)

Nu ska vi ta vara lite på lugnet och slappa lite i soffan, snart se reprisen av mästerkocken!

Ha ett fint sportlov och en skön helg alla fina!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar