Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



torsdag 11 oktober 2012

Är det inte det ena så är det det tredje..

Ringde kliniken idag för att berätta om läget. Å nej sa sköterskan, jag som tyckte allt verkade så perfekt denna gången... Hmmm, ja me too... Men hon är gullig, eller ja de är alla bra där tycker jag. Nästa försök blir med en av våra frysisar, får se när det kan tänkas passa sig.

Alldeles nyss krasade det till i nacken/ryggen på mig när jag sträckte på mig i soffan. Och nu gör det konstant on och jag kan knappt röra mig öht!! :((( Va faaaan, jag orkar inte med detta också nu!!

Sa jag att jag håller på att bli förkyld också??!! Ont o hals & huvud...

Mannen är på älgjakt idag också, och imorrn åker han ju till Söderns land - jävligt kul att ta hand om alla djuren på egen hand när man inte kan röra sig!!

Oh lord give me some strength!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar