Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



fredag 12 oktober 2012

Nu har hon åkt...

Världens sötaste lilla blåmes! <3 Gustav körde strax före 8, tog med sig lilla Stellisen och en bit av mitt hjärta!

Som vanligt har hon sovit hos mig hela natten. Men jag har sovit väldigt oroligt. Dels har jag haft svinigt ont i nacke/rygg men sen så har jag bara legat och klappat och myst på min lilla Lillskutta! Troligen var det ju sista gången och jag ville insupa varje minut tillsammans med gumman! Usch detta tar hårt på mig!!

Men jag hoppas att rätt beslut är taget och att allt går bra för Stella! Huvudsaken är ju att hon får må bra! Och de andra vovvarna såklart!

När Gustav hade kört gav jag de andra hundarna mat och sen fick alla komma in och snusa i köket. Det var första gången sedan i början av augusti som alla hundarna kunde vara tillsammans! Det var faktiskt som om att ett lugn la sig över dem, nu var hela flocken samlad igen!

Men det kommer att bli otroligt tomt efter Stella! Hon är ju som en liten virvelvind, den roligaste av dem alla att ha med sig ute och i skogen! :-) Ja du blir djupt saknad av oss alla lilla vän!

Nu ska jag sluta skriva och dra täcket över huvudet och försöka vila lite en stund! Det gör så jäkla ont i nacke/rygg bara! Svårt att hitta en bekväm ställning! Hoppas tramadolen kickar in snart!

Natti Natti!   


1 kommentar:

  1. Saaaknar dig så älskade vännen min, allt som oftast undrar jag om detta verkligen blev rätt.... :(((

    SvaraRadera