Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



onsdag 23 januari 2013

Bättre o bättre dag för dag...

Jodå mår bättre och bättre tycker jag.. Även om jag inte känner mig helt ok igen. Haft en hel del ont i magen också sedan akutbesöket. Blir rädd och orolig.. Men försöker ta kontroll över situationen igen.

Idag har jag varit på sista gången på smärtkursen som jag går på. Känns lite tråkigt att det är slut. Jag känner att jag fått med mig en hel del bra tänk av det vi lärt oss där! Hoppas jag kan fortsätta jobba på det!

Efter kursen fikade jag med Gustavs kusin som också gått kursen. Mysigt & skönt att få babbla lite med någon! Tror vi behövde det lika mkt båda två! :)

FAN vad kallt det är igen nu!! Något är vajsing med våran elvärme så så fort vi inte är hemma & kan elda blir det svinaktigt kallt inne!! Veden har tagit slut också, men idag fick vi hem lite ny så det var himla skönt!! :) Synd nog var den både isig & lite sur, men hoppas den värmer lite ändå!!

Så himla skönt att vi nu kan elda i kaminen i vardagsrummet också! Det blir verkligen hett som helvis när man eldar i den också!! :)

Får se om det blir lite bowling i helgen när småttingarna kommer igen, det tycker de nog är roligt! :) Även om BAD står högst upp på önskelistan, hehe! Men det får nog bli en annan helg, när man känner sig lite mer kry!

Nu ska jag glo lite på TV en stund!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar