Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



söndag 27 januari 2013

Helgen som varit..

Nu har det varit helg igen och det har gått bra det med! :)

Vi har faktiskt haft en jättebra helg tillsammans med familj & nära o kära! I fredags kom barnen och vi hade lite fredagsmys här hemma, vi bakade pizza & kikade sen på Alvin & gänget 2. Barnen myste & var glada för de fick sitt lördagsgodis en dag i förskott, då vi inte trodde det skulle hinnas med på lördagen! De är så glada och tacksamma för allt man ger dem eller gör för dem!

På lördagen åkte vi upp till Edsbyn på eftermiddagen, där käkade vi tacos hemma hos svägerskan med familj, vi var visst sammanlagt 16 stycken med mannens båda systrar med familjer och svärisarna. Sen gick och bowlade, mysig för barnen & kul för oss med!! :) Det var discobowling, och det tyckte de var kul, hehe.

Konstigt hur man plötsligt känner en gemenskap då vi också "har barn", plötsligt räknas vi också med i dessa sammanhang, liksom med att hitta på saker osv. Lustigt hur det är egentligen.. Men kul också förstås.. Men lite konstigt...

Idag har vi bakat kladdkaka & kladdmuffins! :) Sen åkte vi till svärisarna och bjöd på fika då de hade pojkarna där och det fanns lite leksällskap. Det var uppskattat, även om det verkar som om att barnen är väldigt nöjda med att just bara vara hemma här med oss. Det fyller väl ett behov kan jag tro..

Plötsligt var vi ensamma igen och vi har svimmat på soffan en stund, kikat på film och myst! Och snart är det måndag igen. Och jag har faktiskt inte riktigt koll på vad veckan har att ge.. Vi får väl se helt enkelt.

Jag mår lite bättre tycker jag, skönt. Men jag får kämpa på.. Men jag gör det iaf!! Kämpar alltså.. Det är svårt som fan i mellan åt, men jag hoppas att det blir lättare med tiden!!

Nu ska jag se lite mer film och sen blire hoppisäng!

Kram & Gonatt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar