Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



tisdag 29 januari 2013

Plugga....

Jag har funderat på det ett tag... Är lite sugen på att söka utbildning till hösten. Har förut tittat på distansutbildning via Gävle högskola och jag undrar om jag inte ska ta o söka den till hösten!

Jag kollade upp det, och jag hinner fortfarande anmäla mig till högskoleprovet.. Men man lär väl vara helt lost på det nu när det var så länge sen man satt i skolbänken!! Minns inte riktigt hur det funkar nu igen, hur länge räcker det gamla resultatet man har tro...

Hur som helst så känns det lite spännande & upplyftande och tänka på, lite framtidstro helt enkelt!


Men vi får se vad det blir! Jag vill gärna studera på distans så att jag kan jobba lite samtidigt och finansiera studierna på det viset. Det är min plan iaf! :)

Nä nu ska jag vara en god fru och göra mackor till man tills imorgon! :) Och sen blire natten!

Natti!



1 kommentar:

  1. Hej fina syster. Jag funderar också på å plugga :/ Men de är ju just betygen o de där provet.. :/ Prov resultatet har man kvar i tre eller fem år kommer inte ihåg vilket av de de va. När är högskoleprovet nu igen? Är de i maj?
    Jag myser när jag läser att ni haft barn hos er o gett er lite ljus o håller med om att man blir lite mer inkluderad när de är grejer på g. Hoppas ni mår bra o orkar ses något framöver. Kram på dig <3 <3 <3

    SvaraRadera