Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



torsdag 2 februari 2012

Jobbe!

Jahapp då har man blivit en arbetande människa igen då! Det känns bra såklart! Men samtidigt lite jobbigt.. Tror det är för att jag inte mår riktigt bra just nu.. Tooooo much liksom... Men det är skönt att komma till jobbet också, koppla bort och fokusera på något helt annat!! Samtidigt så känner jag mig ibland så totalt disträ, dum i huvudet, förvirrad, ofokuserad & stressad ibland, orolig och ibland ångest. Samma gamla symptom som alltid kommer som ett brev på posten när man pressat Annamänniskan till bristningsgränsen - IGEN! Annamänniksan är rätt bra på att sätta press på sig själv också, kan liksom inte styra över det. Annamänniksan är dessutom ett kontrollfreak, vilket gör livet ännu mer stressat när det är så mkt där ute som man inte KAN styra över eller kontrollera! Jobbig sits för ett freak! ;o)

Igår var jag iaf demomänniska på Hemköp i Rättvik. Jobbar för ett företag som heter inzpiration, om jag inte minns fel. :) Igår kokade vi färskpasta ifrån Rana med tomatsås ifrån Dolmio & parmesanost!

Det var rätt så kul faktiskt, alla blir ju glada när de får ngt gratis & dessutom någon man kan stoppa i huvudet! :) Som dessutom är gott!

De erbjöd mig jobb tors & fre på Hemköp i Rättvik, men det är ju samma dagar jag jobbar på Caféet så jag sa nej. Men hon ville kunna ringa in mig vid behov, och det är ju helt OK om jag är ledig!

Och idag har jag alltså jobbat på Caféet, jobbet är ju kul på ett café så jag får väl säga att jag trivs!

Söker dock andra jobb hela tiden, vill ha ett "riktigt" jobb!! Dvs, heltid med bra betalt!! Hoppas Hoppas!

Nu ska jag et snabbt bad & sedan blire sängen! Lovar att man är riktigt trött nu när man kastat sig ut i arbetslivet igen! Tur man får sova! :)

Natti Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar