Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



söndag 19 februari 2012

Skinny bitch!

Känner mig förvirrad men jäkligt GLAD! :)

Köpte två par jeans i somras, svarta, tinytajnyslim fit, på rean - 75 spänn för båda paren! Så jääävla snygga & så jääävla SMÅ!!

Har provat dem med jämna mellanrum men insett sedan länge att de aaaaldrig kommer att passa mig, hur tänkte jag liksom?!

Fick dem väl till knäna, Gustav fick lov att hjälpa mig ur dem för de var så trånga i vaderna!! Hahahaha.

Så igår var vi bjudna på fest till svägerskan med familj med ev utgång. Vad faen ska man ha på sig?! Yrade runt i garderoberna och hittade tillslut min enda kjol - snygg kort "jeanskjol" i svart manchester. Jodåsatt... Den trillade både av & på av sig själv! Försökte spänna ut magen och se om den inte skulle kunna hålla sig uppe ändå för en kväll.. Nääj det var inget alternativ! :)

Kom på smaljeansen, rotade fram dem, o döm om min förvåning när de satt som en smäck!! Båda paren!! Visst det ena paret är vääldigt låga i midjan och min elastiska mage vill kanske rymma lite över kanten än så länge. Men nog fasen kan jag ha dem allt!! :)

När jag gått runt ett tag i dem så var det nästan så de pösade sig lite om rumpan, min jätterumpa börjar tydligen bli en minirumpa!! Hahaha!! Iaf med mina mått mätt..!!

Det var kul! Jag inser att trots att det går lite segare på vågen så ändrar sig kroppen konstant. Kanske ger kroppen huden en chans att slimma till sig lite, så gott det nu går.

Jag har tappat 6-7kg de senaste 3 månaderna, det känns som om det är segt nu - men det är ändå inte så dåligt! Jag har tappat 47 kg nu!! DET är helt sjukt!!


Det var i alla fall en trevlig fest hos svägerskan, vi stannade där hela kvällen så det blev ingen utgång. Måste festa till det lite snart igen och se till att vi kommer vidare då - hade varit lite kul att svänga sina lurviga! :)

Men jag hade ju jobbat innan på dagen så jag var rätt trött, och en seg huvudvärk hade jag hängande över mig också - så jag var helt klart nöjd ändå!

Idag har varit en riktigt seg dag, har varit trött som en zombie! Och vi har heller inte gjort många knop på hela långa dagen! Gissar dick att vovvarna är glada som har haft oss inne hela dagen, ja ute med dem också såklart!


Jag & Suebie i ett nötskal! :)



Nu ska jag natta vovvarna & sedan mig själv! Mannen ligger i badet och gottar sig en stund! <3

Imorrn är en ledig dag och det känns riktigt skönt! Får se vad vi ska hitta på.. Jag ska försöka få rint lite samtal och fixa med lite sånt som ligger över en..

Annars håller vi på och kollar bilar för fullt.. Nu till veckan ska vi äntligen bli med bil igen!! Vi har inte riktigt bestämt oss för vad det ska bli men det löser sig nog! :) Vi vill ju egentligen ha varsin bil, jag vill ha en liten bensinsnål och G vill helst av allt ha en Pick Up! ;o) Antagligen får det bli en kompromiss, dvs en kombi av något slag. Eller ja, en lite större bil denna gången som vi iaf får plats med en eller två hundar i om vi ska på utställning etc. Och kanske en liten bensinsnål nästa gång, om ett par månader. Vi får se..


Den här hade passat mig & Suebie! :)

NATTI!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar