Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



måndag 13 februari 2012

Vad ska man hitte pååå..

Känner hur frustrationen växer inombords... Jag vill göra något roligt, hitta på något nytt, bestämma vad jag ska göra med mitt liv, vara kreativ, få lite ny vind i seglen, och jag vill NUUU!!


Jag vet bara inte riktigt vad jag ska hitta på...

Jag trivs med mitt jobb på caféet men det känns så himla tillfälligt ändå. Ägarna har det tom ute för försäljning och får de ett bra erbjudande så nappar de nog på det.  Det är inget ställe att utvecklas på direkt..

Men jobbet är kul som sagt, jag skulle helst av allt vilja ha något eget. Men det roligaste vore ju om man fick lära sig grunderna ordentligt först! Jag vill itbilda mig inom mat eller bageri, helst bageri tror jag.. Men det verkar ju heeelt omöjligt!! Om man nu inte hade kommit på det för 1000 år sedan när man skulle börja gymnasiet.


Finns vissa utbildningar, men ingenting alls i närheten av mig. Jag är absolut villig att pendla men jag vill helst inte flytta på heltid, det blir så himla krångligt.. För det är typ GBG eller Sthlm som gäller och det funkar inte... Jag har inte råd helt enkelt.. Jag ska söka vidare och se vad jag hittar på!

Vad kan jag annars hitta på för något nytt och spännande?!?

Så svårt att sova när man är på det här humöret, men jag får göra ett försök!

Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar