Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



onsdag 18 april 2012

Wohoo, nya smaljeans!!

Var till Mora idag & träffade finaste lillasystern & hennes ljuvliga lilla dotter!! Första gången moster Anna fick träffa lilla Sessan, och det var en STOLT moster vill jag lova!! Hon är gudomligt söt!! SÅ kul att träffa både syster och lilla tjejen, känner att det får inte gå så lång tid till nästa gång!! Vill gärna vara en del av lilla systerdotterns liv, och jag vill ju att hon ska känna igen sin moster från gång till gång!! <3 <3

Innan fikat så gick vi en lite sväng om på stan, Gustav fyndade ett par dojjor som han tittat ut på nätet innan. Crocs, fast skor liksom och nu sålde de ut exakt de skorna för halva priset!!

Han blev så glad att han ville ha dem på sig direkt! Hehe!! Vad rolig du är sa jag, som ett barn! :)

Nästa anhalt blev JC, där sålde de ut allt i butiken för 50-70%. Kunde inte motstå tanken på att prova ett par märkesjeans för skojs skull!

Tjolahopp så glad jag blev när de satt som en smäck - alla tre jag provade!!!!

OMG jag kom i Levi´s jeans i strl W30, när hände det senast liksom!! ;))

Även om det var halva priset så är 500 spänn en hel del att släng ut för mig just nu, men jag kunde väl inte motstå frestelsen!!   JAG blev så till mig i trasorna att jag ville prompt ha dem på mig på en gång, hahaha!! Jag som just retat mannen!! Sagt och gjort så fick jag gå in bakom disken och bli avlarmad & få lapparna borttagna! ;)



This is me in maj njo smaljins!!

Med det önskar jag er en gooood natt!!

PÖSS!


2 kommentarer: