Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



torsdag 27 september 2012

Herr & Fru Fällman

i två versioner! :) Jo men det känns faktiskt lite så när jag kikar på de här bilderna!

Förvisso är det första en väldigt ful bild på mig!! Hehe. Men för att jämföra passar den ypperligt tycker jag! Ibland behöver man jämföra, så att man kommer ihåg att förändringen faktiskt ägt rum, och dessutom är enorm!

Nu ska Fru Fällman fixa litta mat, tror att jag ska göra kyckling "gratäng" med ris till. Sen har jag lust att baka något smarrigt, men kan inte riktigt komma på vad!! På söndag firar vi mannen lite med smörgåstårta & fika då han fyller 3a 5a!! :)) <3

Puss på er & ha en finemangsig Torsdag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar