Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



onsdag 20 juli 2011

1 månad sedan OP...

Idag!! Jag kan inte riktigt förstå vart dessa veckor har tagit vägen. På ett sätt har tiden bara rusat förbi, och det känns vääääldigt avlägset att jag faktiskt blev opererad för en månad sedan!! Men samtidigt så har det hänt massor under den här tiden!!

Resultatet av viktminskningen sedan flytstart är - 21,5 kg & sedan OP - 7,5 kg. Jag får vara nöjd helt enkelt!! :))

Och bra mår jag & har gjort i stort sett hela tiden - bara hoppas att det fortsätter så!!

Idag fick vi kontraktet så jag antar att det kan bli officiellt - vi ska FLYTTA!!! Vart flytten än hade burit av så hade det hur som helst varit underbart att bara komma ifrån detta kallhål!

Nu ör det iaf bestämt att under oktober så flyttar vi norrut till Dalom igen, närmare bestämt Boda. Vi har hyrt en fin gård i bästa dalastil som jag hoppas kommer passa oss alldeles utmärkt.


Fint & fräscht bostads hus med ett gäng tillhörande uthus & till och med en gäststuga!!


Gäststugan



Uthusen

Ja det ska bli spännande att börja om på nytt igen men samtidigt så stressar det mig lite. Vad ska jag jobba med?! Vad vill jag jobba med?! Usch jag vet inte alls... Har haft det så himla bra nu med mamman till chef & arbetsgivare! Jag får helt enkelt söka det som finns och hoppas på att det blir något bra av det hela!

Nu ska jag iaf knapra i mig min knäckemacka!
Med

och



Och sedan sova allra fortast möjligt för att orka med en ny dag på jobbet imorrn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar