Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



onsdag 6 juli 2011

Inatt får jag dela säng med en cyborg..

Min älskade man håller på med en "snarkutredning" och inatt ska han sova med ett antal prylar uppkopplade på sig, Det var slangar i näsan och tre band runt magen med olika prylar på. Jag är så glad att han äntligen ska få göra detta! Varje natt blir jag döds orolig när jag hör hur han slutar andas rätt som det är..

Min söte man på väg i säng!

Har jobbat min andra dag idag, igår var jag dödens trött på min lediga dag! Antar jag inte är helt 100 energimässigt ännu. Men det är ändå roligt att vara på jobbet igen, träffa lite folk och så har jag ju saknat min bästiga mami också! :)
Jag har med andra ord haft en bra dag & jag är glad och tacksam för att jag får leva och må bra tillsammans med mina nära och kära. Ibland kommer det över en bara - hur lyckligt lottad man egentligen är!




Det går bra med maten också, har dock lite svårt att få i mig allt dricka... :(  Jag kämpar med vattnet, juicevattnet går lite bättre, vet dock inte riktigt om jag ska dricka det nu eller inte..?! Tror dock att det är huvudsaken att jag får i mig tillräckligt med vätska!

Idag har jag ätit:

Frulle: 1 dl naturell lättyoggi med en halv nektarin (i småå bitar) i.

Mellis: 1- 1,5 dl keso med makrill i tomatsås (ca hälften av varje)

Dryck: 1 dl Knorr Víe frukt utspädd med 3dl vatten

Lunch: Liten bit av en köttfärsbiff, 1 liten färskpotatis, 1 liten bit saltgurka, liiite av champinjonsåsen. 

Dryck: 4 dl vatten

Mellis: 1 dl Keso med räkor några räkor till (burkräkor är mjuka o bra)

Dryck: ca 2,5 dl vatten

Middag: Liten köttfärsbiff, 1 liten färskpotatis, lite kokta wokgrönsaker, liten klick sås

Kvällsmat: 4 dl Juicevatten (ca 1 del juice + 3 delar vatten)

Samma som dagens middag - men i form av köttbullar! Gott!

Jag hoppas att det är bra.. Svårt att veta..

När vi gick i affären idag blev jag så himla sugen på snacks...!! Kan hända jag är extra sugen då jag har min mens nu... Så hade de mina favvisar också.... **tjurig**


Blidde såklart inget snacks för min del och jag har ju tydligen överlevt ändå!! ;o)

Min söte man kom hem med denna igår då han varit o handlat! Tyckte den passade för mig nu med extra nyttigheter! 

 
Sa jag att han är ett söthjärta?!




Tom idag har jag förresten gått ner 18,8 kg!! Hurra för mig!!

Nu är det dax för soving! See Ya!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar