Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



lördag 9 juli 2011

Trav idag!

Haft en supermysig dag tillsammans med älsklingen på travet i Halmstad! Vädret har varit underbart, riktigt varmt och soligt! Vi vann lite och förlorade lite, och hade det mysigt och trevligt! :)

Jag kände mig lite matt till och från, det var lite svårt med maten idag... Vi frullade hemma på morgonen, så åt jag mellis i bilen på väg dit. Hade också med mig en sån där Alevo Bar och tänkte att jag måste kunna äta något som finns där till lunch.. Det fanns tunnbrödsrullar med skaldjur eller lax som såg sååå smarriga ut!! Hade lätt köpt en sådan om jag inte varit OPad..

 Liknande..


Sedan fanns det det vanliga, korv, hamburgare osv.. Köpte en korv med bröd, och åt endast en bit av korven.. Det var lite meckigt då jag inte riktigt kunde äta skinnet på korven..

Men den kändes rätt fet och det var svårt att veta hur mkt jag kunde äta av den. Valde att inte äta så mkt.. Försökte dricka en massa vatten däremot. Och på eftermiddagen åt jag min Allevo-bar, hade köpt en med Toffé smak men satan så sötsliskig den var..


Kände mig lite spak och konstig där ett tag och i ärlighetens namn vet jag inte om det var pga baren eller om det var pga att jag ätit lite för lite kanske..

Dagen blev lång och vi var tvugna att äta en gång till inne i stan. Mannen valde ett gatukök och jag tänkte att något borde jag väl kunna hitta på.. Det fick bli en barnmeny med köttbullar, lingon & mos. INTE min favvorätt precis men det fick duga.. 30 spänn kostade det, billigt och bra! :)  Det var 3 köttbullar, lite sås, lingon & mos. jag åt 1,5 köttbulle och lite av det övriga.





Sen åkte vi hem till några vänner och kikade på deras 2,5 veckr gamla små Grandisvalpar!! Man glömmer hur små och gosiga de är, eller nej inte egentligen.. Men man slås av gosigheten iaf varje gång man ser små sötisar! Det var mysigt iaf & valparna var söta!

 Vi snackade bort några timmar där och sedan satte vi av hemmåt. Men då var klockan redan efter 22..

Jag ska jobba imorrn så jag borde verkligen sova nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar