Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



söndag 31 juli 2011

Söndag = Zombiedag!

Det har jag varit idag på jobbet!! Jag har varit så himla trött och energilös. Har verkligen kännt mig som en Zombie! Som tur var har mamma varit lite likadan så vi har inte direkt kört på högvarv idag! :)

Det har varit lugnt under helgen faktiskt och efter en hektisk vecka så blir det kanske lite av ett antiklimax och man ger sig själv rätten att vara lite trött, eller ja ganska mkt trött.. :)

Det gick bra iaf, vi hade lite gäster, god mat, gjorde lite pappersarbete & det vanliga.. Så fixade vi lite infoblad ang grillkvällen nästa helg också. Det ska bli kul faktiskt! Jag hoppas verkligen att det blir succé i Skogaby!! Grillbuffé på lördagen med underhållning av duo-trubaduren Fallen Strings!!

Väl hemma måste jag ha fått en energiboost av något slag för då började jag tampas med den vildvuxna djungeln på baksidan - jäklar vad både jag & klipparen fick slita!!

När jag kände att jag gjort mitt där för stunden så tog vi ut tjejjorna i hagen en stund så att de fick röja lite!! Jag slutar aldrig fascineras av Grandisar som släpper loss för full fart!! Det är underbart att se på! :)

Chevis tar ett hopp över syrran Elvis!!

Dixie visar upp sig från sin bästa sida!  <3

Annars går det bra med ätandet osv. Jag kämpar fortfarande med att få i mig all vätska jag behöver, får inte riktigt till det.. Men som sagt jobbar på det!

Har nu tappat ca 23,6 kg - jo då men det känns helt OK faktiskt! :))

Nu MÅSTE jag sova så att jag inte befinner mig i Zombiestadiet hela dagen imorrn med! För imorrn skulle det tydligen vara full fart på golfis! Jag ska åka med Älsklingen imorrn bitti så det blir att kliva upp innan tuppen imorrn *ogilla* :)

Natti på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar