Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



lördag 16 juli 2011

Bakis idag?!?

Jag drack inget igår men det känns fasen som att jag är bakis idag!! Lång dag på jobbet igår, 9-01, stog bakom grillarna större delen av tiden!! Men det är ju det jag tycker är kul så det var en slitsam med rolig kväll!!

Man kan verkligen säga att det var action i Skogaby igår!! Ja förutom de ca 300 spelande golfarna, lång-grillningen, bandet som spelade i restaurangen, ölen som flödade så kom räddningstjänsten & brandkåren på besök också!!




Det var visst pannan nere i källaren som blivit överhettad, brandlarmet gick, lokalen blev rökig men alla överlevde!! :))


Detta har varit min plats under veckan!!

Älsklingen har varit hos mig och käkat lite då & då, han har fått vara mammas privata budbil till & från kan man säga. :) Det har blivit någon vända till Halmstad och hämta grejjor på både Axfood & Korvpojkarna.






Käkade mellis med Gustav en dag medans han satt ute hos mig & åt grillbuffé - portionen till höger är min! ;o)

Annars är jag trallande glad över att vågen just nu idag visar minus 20,9 kg!! Yey vilken bedrift av MIG!! Allt detta på mindre än två månader också!!

Försöker titta på bilder i datorn om det märks någon skillnad.. Alltså det måste ju märkas när 20 kg har trillat bort tänker jag! Men ser man sig i spegeln så är det till och från svårt att verkligen se sig själv. Dock märker jag ju sjukt mycket på kläder osv! Nu i veckan hade jag för första gången mina "smaljeans" på mig på jobbet!! :o) Det är ett par jeans som jag köpt ifrån USA som jag aldrigt riktigt kunnat ha & de har öegat i garderoben i flera år och hånat mig nu!! Tur att jeansmodet är en never ending story!!

 
Gustavs mobil säger att jag ser ut så här (med smaljeansen på), inte vet jag om man kan lita på teknikens under!?! :))

Min egen mobil säger någonting åt det här hållet..

Rotade som sagt lite i datorn och hittade några mindre smickrande bilder på Fru Fallmanna...

23 april vs 13 juli 2011


Vintern 2010 vs sommaren 2011


Under flytet vs nästan 4 v efter OP

Lite märks det nog ändå....


Nu ska jag ta och käka lite frulle & sen ska jag umgås lite med min fina man - ledig dag och allt!! Usch tycker synd om min mami som måste jobba idag efter den här slitsamma veckan!!

See Ya!!

1 kommentar:

  1. Besök gärna en ny sajt som tar upp sjukdomar och kopplingarna till spannmålet.

    http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/gluten-kallan-till-vara-moderna.html

    SvaraRadera