Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



tisdag 19 juli 2011

Tacos light..

Det har jag käkat idag o GOTT vare!! :)) Det var avocado, 0,5 dl kycklingfärs (tacokryddad) ett par flakes parmesanost & två krossade nachochips!! Det blev en riktig festmåltid!

Jag har även vågat mig på att prova knäcke!! Igår en knäckis med ost, himmel så gott det var!! Men idag blev det en knäckis med kaviar & kokt ägg, som jag har längtat! Och ja det var faktiskt precis så gott som jag hade hoppats på! :)

Har jobbat tillsammans med mannen idag på Resto, det är alltid mysigt när vi får jobba där tillsammans! Gustav kockar allt som oftast och jag sköter mina vanliga pyssel. Ja vi hjälps väl egentligen åt med det mesta, för det mesta! :) Idag var det iaf laxpuding på menyn.


Med skirat smör till. Uppskattat av gästerna och de tre bleck som vi gjort gick precis jämnt upp.

Imorrn ska vi jobba igen & då står det Pyttipanna på menyn.

Så glad att äntligen Mami får vara ledig ett par dagar, det var sååå välbehövligt för henne!!


Nu ska vi ta natten här - är rätt trött fortfarande känner jag!

Herr Prick har det rätt körigt just nu, vilket även gör sig kännbart för oss andra i huset! Dixan & Elvis löper och han får inte vänslas med någon av dem!!  Stackars stackars Herr Prick!! :))


NATTI Y'all!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar