Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



lördag 16 april 2011

Bra dag på jobbet!

Jobbade idag, första riktiga helgen. Det kändes riktigt kul även om jag var trött och seg sedan igår.. Vi är ett bra team på jobbet min mor & jag! :) Vi hade Chilirubbad fläskytterfilé med purjopotatis och skysås. Gott vare! Vi hade en del gäster men de kom ströendes lite då och då så det var ingen direkt stress, skönt! På eftermiddagen passade vi på att förbereda lite smörgåsar inför söndagen då det är tävling på banan! Ägg & Baconmackor är våran specialare.

Kvällen har varit lugn, vi har slappat i soffan, kikat lite på film och ätit hemmafixade hamburgare till middag. Vi var ute på en kvällsbus med vovvarna i hagen också, det är så skönt att passa på medans grannens hästar INTE är i VÅRAN hage.. Lilla C flyger nämligen som en liten gasell i mellan eltrådarna och in i hagen bredvid där hästarna går trots att vi satt upp en till tråd här i veckan.. Det är väl egentligen ingen fara så, men jag vill inte att hon ska springa efter hästarna och jag vill helst inte att hon ska råka bli sparkad eller trampad av dem heller..

Nu ska jag sova! Passade på att blogga lite snabbt bara medans jag värmde upp men vetekudde i micron. Det är så skönt att somna med den bakom den onda nacken och axlarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar