Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



söndag 10 april 2011

Fartig dag på jobbet!! :)

Riktigt kul när det är mkt att göra på jobbet! Idag har vi haft mycket gäster, igår var det mest fikagäster men idag har vi lagat en massa  mat också! :)
Både jag och mamman/chefen var tröttare än tröttast vid dagens slut och benen & fötterna värkte en hel del, hehe. Men samtidigt så känner man sig så nöjd efter en dags arbete! Och jag är glad för min mamma att det börjar komma in lite inkomster också nu igen!

Väl hemma kollapsade jag en stund här vid datorn medans mannen dammsög, faktiskt riktigt skönt att sitta och titta på när någon annan städade en gång! :) Och lovely att mannen städat en hel del på egen initiativ på slutet!
 Sen sa han att jag fick gå o sätta mig i soffan och vila lite så skulle han fixa middag! Yey vad lyxigt det är att ha en "hemmaman" några dagar som omväxling, nu när jag varit "hemmafru" så länge under vintern!

Imorrn ska jag till VC och ta om provet på ämnesomsättningen, blir spännande att se vad det visar denna gången..!! Sen blir det lite jobbing. Golfbanan är dock stängd ett par dagar så vi ska ha megabullbak imorgon! Det går åt kanelbullar i rasande fart på jobbet! Men bak är kul så det blir bra det!



Sedan hoppas jag att regbeviset på bilen kommit, den vi har ute på annons alltså. Det är en typ som ringer någon gång om dagen och är jätteintresserad så det vore ju grejt om han kunde få köpa den redan imorrn!!

Nu ska den här trötta kroppen masa sig in i duschen och sedan blir det soving till ca 7.30 imorrn!


NATTI NATTI ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar