Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



onsdag 6 april 2011

Sovdax strax!

Måste sova strax men jag har knappt gjort annat idag känns det som! :) Somnade om i morse efter att jag varit ut med vovvarna och utfodrat dem. Sen somnade jag på soffan ikväll också! Det är inte min grej riktigt, jag mår riktigt dåligt när jag sovit så mkt på dagen. Mår illa, får huvudvärk och känner mig allmänt risig..

Nu har jag iaf gjort lite nytta också, hunnit med att hänga - tvätta - hänga lite kläder, kvällsfixat djuren, lagt ut lite grejjor på tradera, lagt ut ena bilen på Blocket, facebookat lite osv. :)

Imorrn är det dax för återbesök på kliniken, hoppas på att få mitt recept då på Pergon. Och sen hoppas jag verkligen att den finns på apoteket oxå!

Jag ska vara med mannen på jobbet imorrn då jag inte tar mig in till läkaren på något annat sätt. Så det blir till att hoppa upp tidigt, han börjar ju 7!! Vi har en tendens att bli sena iväg de gånger jag ska med honom på morgnarna. Det tar ju lite längre tid att hinna fixa med allt mot när han åker ensam och bara behöver klä sig och åka. Nu ska hundarna fixas också med allt vad det innebär!
Så det blir till att åka lastbil imorrn. Sist jag var med så var handtaget trasigt på passagerarsidan så jag fick klättra in på förarsidan och sedan klättra över invändigt till passagerarsidan, hahahaha tur man är smidig som ett kylskåp!! :)

Jag skulle ju börja med pulverdiet idag också.. Så när jag var uppe imorse tänkte jag att jag tar väl en shake till frulle då.. Då hade det gått ut redan förra sommaren.. =/ Fy vad säger det om mina gåneriviktförsök..!! Ja ja jag har ätit bra mat iaf, kokade en bukett broccoli och åt lite kyckling till som lunch. Sedan broccoli och lite av middagsmaten som var pasta..


Nu blire soving! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar