Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



tisdag 29 mars 2011

Imorrn är det dax...

för återbesök på kliniken.. Både jag och mannen är lite upp och ned just nu känns det som, ja det har varit så hela veckan..

Man vet inte vad man ska vänta sig riktigt, försöker intala sig att inte förvänta sig varken det ena eller det andra.. Men det är ju lättare sagt än gjort.. Det är ju svårt att stänga av hjärnan helt..  Men nu är det inte länge tills vi får veta lite mer iaf..

Annars har jag inte gjort mycket med den här dagen.. Kikat på huset fullt av hundar, desperata husfruar & Cougar Town..

En rolig nyhet som bröt av stämningen lite var att de ringde från den lokala brukshundsklubben och meddelande att de skulle ha en extra kursstart där vi fick plats med två av våra vovvar! Det var faktiskt kul, blir roligt att komma ut och vara lite aktiv med träningen igen! Dessutom så ska det blir toppen med både lite lydnads & socialträning för vovvsen! Det är en vanlig grundlydnadskurs vi ska gå men det är nog lagom för oss alla! :)
Ska bli kul att se om det kan bli någon ordning öht på mattes jättebäbis! :) Blir nog en tuff utmaning för både mig & instruktören!

Mannen har tagit ledigt hela dagen imorrn så vi bestämde att vi tar och strosar lite på stan efteråt, går och käkar lunch och bara är lite.. Känns ändå skönt till skillnad från om han skulle stressa direkt tillbaka till jobbet efteråt..

Känner mig nervös över vilken typ av undersökningar vi ska få gå igenom.. Men det lär väl bli nån typ av gynundersökning för min del antar jag.. Känns som om det vore lite mer behagligt om problemet var lite ont i foten eller liknande, hahaha. Så mkt lättare att bara ta av strumpan och sticka fram foten liksom.. :)

Nä nu tror jag att jag säger over & out för denna gången och kryper ner under täcket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar