Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



onsdag 23 mars 2011

Läkarbesöket närmar sig..

Nästa vecka är det dax för återbesök på kliniken tillsammans med mannen, då blir det svar på lämnade prover samt läkarundersökning för oss båda. Har kännt mig orolig innan också men mest oviss för vad jag ska känna. Vi vet ju inte alls vad de kommer att tala om. Nu börjar jag få lite ont i magen inför tanken på det. Och läkarundersökningen som ska göras också, hua...

Men men det blir spännande också, men just nu känns det mest läskigt!

Helgen har spenderats i huvudstaden eller ja, i utkanten av den iaf! Hundutställning och besök hos goda vänner stod på schemat och det vart en lyckad helg! Våra 3 hundar som var anmälda fick braiga resultat vilket var jättekul!
Sen så var det jättekul att träffa lite vänner som jag inte sett på länge! Visst det är mkt stress och mkt som ska göras under en utställning men lite hinner man iaf umgås. Nu var det länge sedan sist och jag tror att både jag & mannen fick lite mersmak! :) Tur det för på söndag är det dax igen!

Så börjar jobbsäsongen närma sig så smått för mig nu också, det brukar vara blandade känslor när det är dax att dra igång igen. Man blir ju lite avprogramerad för arbete när man är ledig/arbetslös så länge som jag varit nu vilket gör att det kan kännas lite tufft att komma igång igen. Men samtidigt så ska det bli kul att börja jobba igen och komma ut lite och få vara lite social igen! Var jo jobbet och städade lite igår och det kändes kul. Imorrn ska jag med mamma/chefen på en liten temamässa hos vår leverantör. Det blir lite kul!

Sen ska jag & mannen hämta en soffa, hittade den begagnad via en annons på Blocket.se! 600 kr är lagom för en "ny" soffa tycker jag! :) Vi har dessutom en lika dan innan som bara skulle behöva en ny klädsel för att vara med i matchen igen. Hoppas på att hitta nya kläder till den också via blocket! :) Någon som har en klädsel till en Ekeskog IKEA soffa så hojta gärna till!
På fredag ska mannen ut på krogen på punkkonsert med sina jobbarkompisar och jag fick visst inte följa med! :) Ska se om mamma har lust att måla lite då kanske..

På lördag blir det nog slappe/bakisdag skulle jag tro! :) Och på söndag hundutställning igen..

Sitter just nu och väntar in 12-slaget då stålarna kommer in på kontot, ska betala någon räkning & dela ut lite pengar innan det är dax att hoppa i bingen!

Nighy night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar