Välkommen att hänga med på min resa som kallas livet..

Här kommer jag att skriva om allt som sker just nu, livet i allmänhet och livet i synnerhet! Resan med en GBP operation. Kampen mot barnlösheten - vägen mot målet - ett barn. Livet på landet med huset fullt av jyckar - galenskap, kärlek & glädje i ett enda stort virrvarr!



lördag 5 mars 2011

Inget nytt under solen...

Svärisarna åkte hem igår och vi är ensamma i huset igen.. Någon stor trötthet har hängt över oss både igår och idag så vi har mest slappat. Mannen tog det hårt när hans föräldrar gav sig av, han saknar att ha dem närmare - jag vet. Jag vet ju hur det känns att bo långt ifrån hela sin familj.. Han vill flytta närmare, bo i Dalarna igen. Jag vet inte riktigt vad jag vill.. Känner ofta en känska av hemlängtan, men jag vet inte riktigt vart detta hemma finns.. Då är det ju såklart svårare att flytta hem! :)

Tänker mkt på det jag har framför mig. Känner mig så ledsen och nedslagen av att inte få bli flyttad med vårdgarantin till Aleris kliniken. Jag hade sett fram emot det så otroligt mycket, att detta med GPBn skulle gå undan lite grann... Jag ska prova att ringa vårdgarantin igen på måndag och se vad de säger..

Vi har även pratat en del om våran gemensamma utredning. Vad gör vi om det visar att någon av oss är infertil? Är donation ett alternativ? Jag tänker mkt på adoption. Jag känner starkt för det men det verkar så himla omständigt att ta sig i mål där också..!!

Gissar på att det blir en lång väntan tills vi får komma till nästa besök på kliniken, hoppas att Mars svischar förbi fortare än fortast! :)

Goodnight y'all!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar